I'll never ever sing like Witney

But I still wanna dance with somebody. Nä, men det är bara den låten jag hade på hjärnan. Så kan det vara. Jag ligger här i min jättehårda säng med ångest-tugg i bröstet av ingen anledning alls. Det är inte rimligt, men vad är rimligt liksom? Men ja idag åkte vi på utflykt. Vi tog buss till Kotor (cotor kanske) och där gick vi på en tour i gamla stan. Det var...en gammal stad, jag vet väl inte. Sen åkte vi på en superlång båttur. Vi stannade efter lång tid i en stad där vi intog glass och vin (#glin) och sen på en strand där jag och mamma satt i vattnet och jag fick kolla på stenar. Bästa livet. Vi åkte hem jättelänge i båten och på kvällen åt vi middag på restaurangen över gatan. Där åt jag halvgod pasta och sen chillade vi på sarjamins balkong. Men nu ska jag skita i den här datorn och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0