of all the lonely people, i wanna be loved by you

Hej från en inte länge solig balkong (viktigt är detta)!
Igår var en så bra dag. jag och Onna chillade utav bara fan och sov, lekte med Josef, lyssnade på musik (rubriklåten, sån 2009-nostalgi) och kom fram till att det var en "cool-dag" och att vi därför skulle våga oss ut och äta på kvällen. Först anslöt dock Paulina, för vi skulle spela in första avsnittet av us nya podd! Så kul! Vi flyttade runt balkongmöbler för allt vad vi hade (jag flyttade, Onna organiserade, Paulina höll sig ur vägen vilket är nog så viktigt) och sen försökte vi spela in. onna blev besatt av vädret ("en inte längre solig...före detta solig balkong") och vi skrattade helt orimligt mycket. Vi hamnade i halvbråk om huruvida Paulina var på pride eller inte, men sen styrde vi upp avsnittet och det gick bra. Sen åkte vi in till stan och lyckades gå i tåg till glorias (det är literally bredvid hållplatsen men så coolt!) och fick superservice. Vi åt vitlöksbröd från himlen, jag och Paulina delade en flaska vin (kände mig sååå vuxen och fick smaka av vinet och sånt, sån tönt jag är) och sen åt vi olika typer av hamburgare. Vi pratade om personlig integritet, musiker, relationer som jag inte gillar och hur jag säger herskartekniker på ett fint sätt och alltid säger rätt åsikt till Paulina fast hon inte lär sig det. Så himla mysig kväll! Såklart fick jag major ångestpåslag samt illamående och huvudvärk på natten, för bra saker kan ju inte få pågå...
 
Idag väckte Josef oss jättetidigt (jävla unge <3 han ligger i mitt knä just nu så ni vet) och efter frukost åkte Onna, basically. Sen tog jag en riktig eftermiddagsnap som var Amazing och nu har jag njutit av sensommaren här ute innan kvällen tar sin början. Vad jag håller på alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0