Siao adios I'm done

Hej och välkomna till Emmas tågdag!
Jag åker tåg till Stockholm nu och om ungefär 6 timmar kommer jag sitta på ett tåg hem igen. Livet, ändå. Det är som det är. men jag har snott fönsterplatsen, ätit en blt-macka och fått iväg mina mail, så livet är ganska bra trots allt. Men det är ju inte så spännande, så jag kan prata om min gårdag. Den var väl inte superspännande, i och för sig. Den började med att jag blev arg som fan (folk...alltså fy fan, jag vill bara slå sönder vissa människor...se: rubriken) och sen träffade jag filippa. Vi pratade om vad som hänt sen sist, mat, att säga förlåt och att be om hjälp, gassade i solen, drack milkshake och hade en Lovely tid. Sen åkte jag him, lämnade av Josef hos mormor (jag saknar honom redan såååå myyyyckeeet) och hade avskedsfest för syster. Hon är på flyget mot Holland exakt nu. <3 Vi drack bubbel (Syster fick öppna flaskan och det var spännande som alltid), åt kräftor och broccolipaj och pratade om sånt vi familjepratar om. Vi åt jättegod glass till efterrätt, satt ute (sensommar <3) och sen sov jag himma eftersom jag skulle till stationen så tidigt. Där sa vi hejdå till syster och sen satte jag mig här. Hej hej. Snart är jag framme i huvudstaden för att gå på möte och allt vad jag ska göra. Eller det är väl exakt det jag ska göra...men ja.

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Jaa du, folk... det är bara dumt att tycka om folk... Hata folk! :)

2017-08-31 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0