sometimes I get nervous when i see an open door

Efter min senaste bloggning kom Linus som sagt hit. Jag mer eller mindre tvingade ut honom på balkongen och där fick han lyssna på mina arga och möjligtvis irationella rants. Sen hade vi telefonmöte (vi avhandlade både seriösa saker och stringtrosor på det), gick till hemköp, lagade märklig tacos och åt denna märkliga tacos. Det var nice och jag var så trött att jag knappt kunde sitta upp. Vi lyssnade på vår lista, åt kladdkaka, pratade om att vara själv och olika Girls, och sen sov vi. Det behövdes.
 
Idag skiljdes vi åt och medans Linus åkte till Stockholm åkte jag till Furulund. Där hade jag och Malin avtalat en skrivdejt och vi satte oss i olika rum och jobbade så mycket vi orkade. Hon korrekturläste och jag skrev på bok. Sen fixade hon en god mozzamatsallad med purjolök, spenat och skinka trots superstress. Jag satte mig ute, skrev mer på boken och ibland kom hon ut och sa "får jag ställaa en språkfråga?" bästa hon. Men nu är jag hemma och väntar på syster. livet går fan i ett just nu. Sorry för att jag bloggar tråkigt om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0