jag ber till amy, jag vet att hon vakar över mig

Detta är typ den mest melliga mellandagen jag någonsin varit med om. Fast kanske snarare en icke-dag. Ickedagsrea...är allt gratis då? Ska börja säga att det är ickedagsrea när saker är gratis. Holy shit snart är klockan tolv det känns som om den är kanske 8? what
 
Men jag har gjort lite grejer de senaste dagarna. På annandagen efter mitt senaste inlägg kom till exempel farmor! Jag åt middag med dem och mop (som jag och sara kallar mamma och pappa när vi messengerskriver) och jag fick reda ut när alla farmors barn är födda och var (allt från varberg till Pakistan). Farmor berättade att hon tyckte det var jättekonstigt att jag inte såg alls, inte ens ljus (det gör ju min kusin) och att hon kände sig skyldig för att hon inte förstod blindhet. En av våra bästa konversationer någonsin, var det.
 
Igår hände lite mer med köket (ett av mina nya skåp är här!) och sen kom Saga för damhäng! Hon har ju varit i Bryssel, den jäveln, så det var jättelänge sen vi damhängde. Men igår var det dags, och vi började tidigt för att känna oss kontroversiella. Vi lyssnade på damhängslistan (bästa listaaaan), drack olika sorters drinkar och pratade om ungefär allt. Jag skapade min topp 5-lista av framtida fruar (fast en man fick va med), Saga var smart som vanligt (-jag ämnar bli full ikväll. -Jaha, då får du dricka snabbare.) och vi lyssnade på nya låtar och livet var Amazing. Mitt i allt beställde vi pizza och åt denna med mycket vitlökssås. Drömmen. Allt var kravlöst och jag låg mest i soffan, förutom när jag fick random ryck och dansade till pussycat dolls. Detta kom jag på riktigt ihåg nu att jag gjorde. Inte så att jag hade minneslucka, men jag hade inte tänkt på det igen förrän nu. Så himla out of character! Men damhänget slutade i tid och jag somnade och allt...
 
...för att sen vakna 03:30 och inte somna om förrän efter 06. och vakna igen vid 14, och vara uppe, och lägga mig igen, och sova till 19. Det är ju typ inhumant? Förstår ingenting. Så rubriklåtens bön till amy winehouse kanske är lite rimlig. nä, ska man sova igen kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0