vänta lite, vi får ta det här efter jul

Vissa låtrader blir sämst när man skriver ner dem. De blir bara...en mening. Men i låten är det jättefint for the record ni får tro på mig.
 
Annars kan jag meddela att min hjärna är full av snor. Det är inte särskilt nice. Mina läppar har torkat ut och jag är över lag en utomordentligt vacker person. Men igår skrev jag med Anna H igen! Vi lackade ur på män som vanligt och sen skrev jag om spannien och...drumroll please...klistrade in hela boken i ett enda dokument! Iiiiiiii! Bra är den ju inte än, men...snart! Sen åkte jag him och tittade på Nashville och åt lax. Och idag har jag sovit samt snörvlat. Just det, pratade med blobbas också. Vi hade au-sammanträde och skrattade oss igenom samtliga punkter (samtidigt som vi tog bra beslut obs) och saker som "jag är så trött på alla...allting" och "men det måste ju bli...jämlikhet i sammanställningen!" sades. Ingen av oss hade hjärnorna med oss. Och nu ska jag typ snart till psykologen men jag vill bara sooovaaaa. För övigt, helst. Oj, det lät orimligt deprimerande. Ursäkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0