You can't deny me my kingdom

Glad lucia! Det är tydligen...en grej. Folk har visst sett luciatåg och fått lussefika och pågått på sina jobb. Men jag har inget jobb, och har inte sett ett luciatåg på fyra år. Det sista jag såg var dåligt. Deppigt ändå.
 
Det har inte hänt jättemycket sen sist, men litegrann. Igår var jag hos psykologen och det var...intensivt. Vi lyssnade på mina låtar och diskuterade dem och hon försökte visa mig att jag inte är ensam, inte är en isolerad planet, inte är så konstig. Det var...svårt. På kvällen pågick Nashville, ångest och nattsamtal med Hannah om...att jag kanske är så där konstig ändå. Woops.
 
Idag sov jag till 13 (men blev frisk från min miniförkylning) och dagens aktivitet var att köpa present till Lee, som fyller tre år imorgon! Det var jäääättesvårt, och jag fuckade säkert up, men något blev det i alla fall. Efteråt fikade jag och mamma på espresso house och delade på världens konstigaste lussebulle, som var jättegod men förvirrande. Sen pratade jag med Annoushka (och senare Robert) i två timmar om dåliga ordvitsar, pannkakor, olika sorters linor, namnsdagskalops, konstiga jävlar och en massa annat trams. men hörrni ni måste jag sova innan jag ska upp och till Stockholm! Om rubriken kan jag nämna att jag känner mig cool som blivit önskad i musikhjälpen. tre gånger! det är mitt kingdom tydligen? Vem fan försöker jag lura det finns ingen logik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0