Definitionen av normal är att inte säga moj

men hej!
Rubriken idag kommer från ett samtal med Hannah som jag hade igår. Då pratade vi också om vad jag borde göra åt mina problem och gissade hitlåtar från en app som Fredrik hade. Ändå kul liv!
 
Idag hade vi dikt-respons och alla förstod min viktiga dikt! niklas sa "jag har läst dina dikter under många år och det här är en av de starkaste du skrivit!" Det känns jävligt bra. Responsen var trevligt i övrigt också och jag var en väldigt hyllande huvudläsare. Det ska man inte vara. Det var snö överallt så Anna följde mig från och till skolan vilket ju är ganska fantastiskt. Har sen jag kom hem ätit riktigt god lunch, mått jättebra, känt en massa skuld, ätit för mycket nutella och snart har jag lämnat huset igen för att göra fredag av den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0