Do you really want me to write a feminist anthem?

Igår, efter att jag hade superbloggat, åkte jag för att repa inför inspelning med Jane Bond. Carin Hamn var där, eftersom hon ska vara med på inspelningen, och det var så himla kul! Hon gav oss vaniljhjärtan och vi spelade så himla himla bra. Så himla peppad på helgen nu!
 
när vi repat klart åkte jag och mamma till stan för pubquiz på Bishops arms. inte bara vi, alltså, utan Syster, pappa, Benjamin och Christopher också. Jag fick äntligen äta (yaaaaaay) och quizet var jättesvårt men vi hade kul. Vi hann också prata om Systers och Benjamins hund som de ska skaffa och "kan det möjligen vara Benjamin? Ja ja ja!". Jättemysig kväll, och jag fick inspiration till en låt (vilken rubriken refererar till, fast det är från en redan existerande låt).
 
Sen åkte jag och Christopher hem till mig och sov. Jättemycket. Sovandet hade inga gränser. Men till slut vaknade vi och åkte till max och åt mat. Vilket var jättegott och fantastiskt. Snart är klockan sju. huuuur hände det? Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0