hej Roger!

Linus fick sätta rubrik på detta inlägg. Så det blev så här. Nu fick jag ångest, bara så ni vet. Det var tråkigt, meddelade jag Linus. Han undrade om någon tycker att det är kul med ångest. Kanske, vad vet jag?
 
Jag har sen sist haft vinkväll med Anna! Vi drack vin (nääähäää) och lyssnade på bra musik.
-Nu måste du välja en skiva!
-Ja men du vet ju vilken jag kommer välja.
-Ja såklart men välj den ändå!
Så det gjorde hon. Jag worshipade körtjejer och vi pratade om vårt hat mot deskartes, att inte riktigt vara bjuden, vilka i vår klass som kommer bli utgivna och en massa annat. Det var riktigt trevligt, och som en extra bonus kom Christopher hit när jag hade lagt mig. Jag var då sjukt förvirrad och halvsovande, men det var ändå väldigt fint. Idag har jag ordnat grejer och nu är som ni förstått Linus här. han bloggar också. Men nu har jag bloggat klart, så det här blev ju ett kort inlägg. Inte för att jag tror att det gör er något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0