Jag är inte poet längre

Alltså usch vad jag inte mår bra idag! Om ni undrar eller så. Men jag har gjort grejer. Jag har varit i skolan (!) och haft föreläsningar om samtidspoesi/samtidslitteratur. Vi pratade om rubriken, gotik och en massa människor (poeter och författare) jag aaaldrig hade hört talas om. Som vanligt dådå.
 
Sen åkte jag till min nya skrivcirkel! Det är en massa tjejer som pratar om texter och dricker vaniljte och typ har en massa feministiska och hbtq-iga grejer i sina liv. Det behöver väl knappast sägas att jag var lite rädd för dem? För det var jag. Men texterna var bra (!) och det var en trevlig tid fast jag hade ångest jäää sociala sammanhang. Syster "hämtade" mig (hon som hade cirkeln bodde nära henne) och jag väntade på färdtjänst hos henne. Vi tittade på the good Place och hon masserade mina fötter. "Emma, du har ju problem! Du behöver inte kbt, du behöver fotmassage!" Ja, så kan det ju va. Eller kanske både och. Men det är ju jättedyrt! Vi får se om jag treatar myself med det. Nu orkar jag ej blogga och ska försöka sova. Alltså ska man inte bli sömnig av de här jävla ångestdämpande? nej just det, det är ju inte ångestdämpande, utan fakking alergitabletter. Sluta ge mig recept på det! Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0