Lately i've been losing sleep, dreaming about the things that we could be

inte för att det är det min rubrik handlar om, men vad jag har drömt inatt! Axplock: Förlossningar, inspelningar med sjuka teknik-issues, Gilmore Girls och sorgliga facebook-meddelanden. känns som jag har sovit 0 %. Jag trött-fryser som fan och vill typ ligga i en ynklig boll idag. Blärg.
 
men igår var en dag. Den dagen var jag i skolan och lärde mig om litteratur och kultur och allt möjligt. Vi lärde oss att träbåtar är kultur, men country är det inte. Mormor hämtade mig och vi hade städdag av doom. För vad det behövdes! "Här är riktigt skitigt idag Emma!" ropade hon. Så kan det va ibland. Men vad rent det är nu! Vi åt semlor med enorma mängder grädde och hon gav mig alla-hjärtans-choklad. Så himla fint ändå! Vem behöver en valentine, liksom? Och på kvällen avnjöt jag delar av den, samtidigt som jag lyssnade på säkert!s nya album! Det var verkligen säkert och inte annika, för alla möjliga sjöng. Så himla förvirrande, men fint! Den första låten var jättefin och jag har saknat annika. Jag vet inte hur mycket jag kommer leva genom den här skivan, men jag älskar Annika nästan oavsett vad som händer. Men nu sitter jag mest här och försöker samla kraft inför föreläsning. Det kommer ordna sig. Cola ska hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0