pay me what you owe me don't act like you forgot

(Ja jag vet att alla mina rubriker är låtcitat och att de är helt irelevanta. Men det känner jag för.)
 
I onsdags morse sa min kropp så här: "Emma, nu lägger du ner! Lägg dig ner och res dig inte upp förrän du mår bra!" Jaha, ok, det kan jag väl göra sa jag då. Jag gick i och för sig till kbt:n och där höll vi på med skalor och allt möjligt. Fast jag var för trött. Jag är verkligen i ett läge där jag mår jättebra så länge jag ligger/sitter stilla. Om jag gör något annat får jag direkt ångest. Så himla märklig grej, för jag vill ju göra saker! Men jag har nästan bara sovit i flera dagar. jag har också legat på min soffa och lyssnat på Annika Norlin, ätit chokladbollar och sovit ännu mer.
 
Men igår gjorde jag något, faktiskt! Jag åkte him, för där fanns en tv, och tittade på när Anna var med i vem vet mest! Wooohooo! Hon var också med, alltså, och även Anna2 och Ita. Vi tittade, skrattade åt Rickard Olsson, åt linschips ("Emma gillar linser!" skrek anna2) och och var sjukt nervösa för Annas skull. Hon kom trea! Så sjukt stolt! Men någonstans där mådde jag som en kratta, så när jag åkt hem föll jag i princip i dvala igen (efter att ha druckit ett litet glas vin och lyssnat på rihanna). Jäää. Det här är så himla dumt planerat, Emma! Imorgon ska jag vara igång hela dagen! Hur? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0