Let's list it up

-Idag hade vi en föreläsning om madam bovary. Huvudpersonen heter Emma och jag kände mig sjukt träffad av allt som sades om henne. När de sa "existerar Emma idag?" var jag tvungen att säga "jag finns idag..."
-Vi pratade också jättemycket om en mössa. Med en påse på? Och typ korvliknande saker? Flaubert, what the fuck were you on?
-Årets första oväntade författarskolekomplimang: "Emma, du kommer äga den här uppgiften! berättartekniskt är du ju bäst av alla!" whaaat...ok...thanks?
-Jag känner ett sifferkryp i kroppen, men också spänningshuvudvärk, så...meh.
-Ikväll fick jag faktiskt lite energi, så jag ordnade upp liiite och letade efter böcker.
-jag ska läsa mer 2017 jag lovar. kanske lite vuxenböcker till och med? Vem vet?
-Nu ska jag sova och inte drömma om podcasts och inte behöva vänta två timmar på sömn helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0