Nu blev det banjo!

Hej hej jag ska hinna snabbblogga lite nu. Tänkte blogga tidigare men prioriterade att leta upp scener från glasblåsarns barn på youtube och återuppleva härliga små barndomstrauman. usch! Men ok jag ska prata om igår. Då afterworkade jag med klassisar! Vi blev inte så många utan bara jag, Anna, Greta-Stina, Camilla, Ita och Louise. Vi satt på John Bull och pratade om skrivande, läsande, munroe, våra uppgifter och lite allt möjligt. Efter ett tag gick hälften men jag, Anna och Camilla satt kvar ett tag till. Vi delade med oss av responsgruppserfarenheter (härligt långt ord) och sen plötsligt hängde rubriken, det blev banjo! Det kom ett Bluegrass-band och började spela märkliga covers (till exempel på u2)! Jag bekände att jag ville gifta mig med en banjospelare och de andra engagerade sig i vilken jag skulle välja. För det fanns två! Guldläge! Fast de var 40 år, så kanske inte...
 
Sen lämnade vi puben och jag bytta dem mot Christopher. Vi åt pizza (visste ni att det finns en pizzeria i Lund som har öppet till 04? Cray!) och sen ville han ha en drink så vi gick till botulfs och drack jack and coke. Det var svingott och jag var glad, och sen åkte vi hem och pratade och sov. Det gjorde vi till långt in på dagen och sen låg jag och skrev en uppgift när han sov. Jag hann också bli kallad gudinna av en klassis och blivit i chock. men nu, mina kära, måste jag springaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0