Nyårsföresatser för 2017 (som vanligt helt dragna ur luften):

-Må bättre. Först och främst och viktigast av allt. Jag vet inte om jag kan må bra, men jag hoppas det...bättre, hursomhelst.
-Tänka mindre på saker som inte är relevanta, för att spara kraft till saker som är viktiga.
-Skriva en riktigt jävla Amazing bok. Bör vara nästan klar vid årets slut.
-Få en något sundare livsstil. Inte jättemycket, kanske (lovar att inte banta), men lite. Det här håller ju inte.
-Bli bättre på att ta hand om mina vänner när de behöver det.
-Få kontakt med mitt musikaliska jag igen. Jag älskar ju att sjunga, det vet jag, men just nu känns det svårt.
-Uppskatta estetik mer. bejaka min kärlek till fina glas och liknande. Sånt gör mig svinglad på riktigt.
-Bli bättre på att diska. Låter lite töntigt men jag är så dålig på att ta tag i disk.
-Förhoppningsvis skaffa en katt!
 
Det här var lite deppiga föresatser, känner jag nu, men så kan det va ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0