Things'll get better

Det var vad min tv-serie sa till mig nu, så jag hoppas att det är sant. Och jag har väl inte haft en bedrövlig tid egentligen. Igår caféjobbade jag med Filippa. jag skrev lite och sen fondansökte vi loss! Eller ok. Jag skrev till en fond, Filippa ringde ett samtal till en som var sjuk och jag skrev ett mail till. Men vi kände oss produktiva! Sen åkte jag him, åt middag och handlade. På kvällen pratade jag med linus om jobbiga gamla minnen vi delar, siffrade som en crazyperson (som ni ser) och pratade lite med Christopher.
 
idag har inte jättemycket superspännande saker hänt. Jag har läst en bok som jag faktiskt tyckte om. Jag läser visst böcker nu. Jag har stiftat bekantskap med min vattenkokare (Stina) och spillt te överallt för att jag fyllde på en full tekopp med mjölk. Det var inte det smartaste jag gjort i mitt liv men vad är det ingen vet. Jag har gått in och ut ur ångest lite då och då och plötsligt fått en psykologtid på synenheten, men inte med den psykolog jag trodde. jag är nervös som fan inför detta men det är inte förrän om någon vecka så jag överlever nog. Det var nog det jag hade att komma med denna afton i januari. Afton låter finare än kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0