I've been saving all my summers for you

Det är varmt! Ni förstår inte hur mycket jag tjatar om vädret nowadays. Seriöst. Men igår var en sommardag! Jag och mamma sågs på stan, shoppade lite och sen körde vi him för sommarens höjdpunkt: jadå, det är vinbärsplockningsdags! Jag plockade supermycket, åt mat, solade, sjöng med till musiken och hade en underbar tid. Jag saknar redan vinbären ge mig fler!
 
Sen skulle jag ha grillat med filippa, men det blev inte så, så jag hängde med mamma och pappa på quiz med rolle och malin! Drömigt ändå. Vi bubblade (#bubbletsår), åt ceasarsallad (det är nog dens år också) och quizade loss. Det var en gustav vasa-fråga! Jag blev helt hög på detta pga jag älskar vasa. Vi hade jättetrevligt, pratade som vanligt om resor och djur och sånt jag inte gillar men det var nice ändå. Så sommaren var på topp och så sommnade jag till en podd och vaknade till en ny dag. Bra liv. Nu ska jag iväg på dagens äventyr, sommaaar!  Är jag jobbig? Vet jag väl att jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0