Monogami; Som cancer, fast tvärtom

Tack, Elinor Svensson, för denna eminenta rubrik från arkiv samtal. Hon sa det precis så det hade inget med själva inlägget att göra. Men efter det senaste inlägget (förutom mushet då) åkte jag him och åt middag med hela familjen. Vi åt pasta och sen glass, pratade och drack alkoholfri mojito. Trevligt ändå. Jag sov över där och på kvällen såg jag och mamma lite på en ny serie. Det var mycket spännande och upprörande och allt möjligt.
 
Igår skrev jag himma. Det gick väl lite sådär, men jag stapplade fram genom orden och sen fikade jag med Filippa. Vi åt crepes (så gooottt) och hade riktigt tjejsnack med skvaller och rants om killar och hela baletten. Så skönt, verkligen. Vad gjorde jag igårkväll? Eh...inget, tror jag. Stressade inför katten, gjorde jag väl. Idag har jag bara handlat och sovit och chillat, typ. Firar ut 22 with style. Skoja det gör jag inte men nu har jag åtminstone bloggat. Woho. Lite kort, blev det, men så kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0