I Nashville...

...är jag inte än (#Nashville18) men det finns logok ok. Jag tänkte blogga om idag, men först kan jag nämna att jag pratade med Onna igår. Jag skällde ut henne för att hon inte har sett trolltider (det makade sense) och hade en lång rant om att bita i tofflor och vi pratade jättemycket om katter. Oj, konstig mening. Men så var det. Onna är bäst så ni vet.
 
Ikväll har jag hur som helst varit på middag med min syster. Hon ville bjuda mig eftersom jag hjälpte henne med uppsatsen. "Skål för vår uppsats", sa hon. Söta. Vi åt på glorias (insikt: Jag har aldrig betalat för min egen mat på glorias...) och pratade om allt möjligt. Vi utredde åsikter (båda hade rätt), diskuterade barndomar, visksjöng barnlåtar, fascinerades av stockholmare och hade en fin tid. Vi åt till och med efterrätt, lyx i livet. Rubriken sades av Syster hundra tusen gånger, om serien inte staden. Jag kanske ska titta på den. Vi får se. Men nu är jag trött, så jag ska publicera ett mush och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0