If you don't make it, it's because you suck

Truer Words have never been spoken. Tack, Patrik Walsh. Han är the shit, fast ni inte vet vem han är. Det är er det är fel på.
 
Men igår var en superdag! Eller åtminstone lång. Jag åkte till stan och träffade Filippa för lunch på surf schack. Älskar det stället men det vet ni nog. Vi satt ute och åt och pratade om vad som hänt i helgen och lite allt möjligt. Sen gick vi och köpte kattglaset! Det är mitt nu! Så om ni vill ta en shot hos mig, så kan ni...se mig dricka ur kattglaset, för ni får det inte! Jag smet in i ett provrum och bytte om (det var ju supervarmt) och sen solade vi på stortorget superbänkar. Det var varmt och jag brände mig i ansiktet och vi försökte slappna av. Jag hade svårt för det men så är det nog numera.
 
Vi gick till sol, för jag skulle ha handledning! Jag och Carola satt ute och pratade om mina karaktärer (min huvudperson tog studenten i går!) och vad de vill göra. Jag är visst inne i en andra fas i mitt skrivande, hävdade hon. Jag älskar handledning! Sen åkte jag him, umgicks med mina föräldrar lite och gick på student över gatan. Nu tror jag att alla i familjen vet vilken övergatansyster som är vilken, kanske. Vi åt studentmat, försökte prata med andra (men mest med varandra) och njöt av både prinsesstårta och kladdkaka. Livet ändå! Vi gick hem rätt tidigt och tävlade i musikquiz mot varandra. Jag kunde tv-signaturen till family matters och är därmed den konstigaste personen ever. Men nu ska jag...ja just det, åka snart! Forum, here I come! Hoppas jag överlever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0