I got Miles and miles to go before I sleep

Skoja det är typ fem min kvar tills jag ska sova. Men jag är så trött att jag snart dör. Men jag ska berätta om igår och idag. Eh vad hände igår? Vi gick på stranden! Det var nice och sjukt blåsigt och jag och pappa splittade en banana split. Det var gooottt om någon undrar. Sen på kvällen åt vi pubmat och jag älskade den puben. Så mysig och god mat och eh, en pub. Älskar pubar. Det var nog det som hände igår?
 
Idag var det inte så bra väder, så jag chillade på förmiddagen medans mamma och pappa gick på ännu en strandpromenad. Jag hade väl tänkt skriva men var mest en zombie tbh. Men sen hade vi en jättebra kväll! Vi gick till puben igen och åt chokladkaka (<3) och sen kollade vi i affärer. Jag köpte en klänning, vilket är årets femte, helt rimligt anser jag! Sen tog vi en drink vid havet och jag valde en champagne cocktail, vilket ju kanske var det bästa valet of all time eventuellt. Härlig tid osv fast världens längsta sugrör what the fuck. Vi åt på en restaurang nära hotellet som var jättebra! Trevlig personal, god mat, aioli (fast den var cray-stark) och bubbel till maten vilket ju är drömigt as fuck. Nu är vi hemma. mamma och pappa har gått och lagt sig men bloggande är viktigt så jag är uppe. Tills nu då, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0