Man måste sätta smakerna

Det måste man faktiskt! Annars blir det alldeles katastrofalt, har vi lärt oss efter några avsnitt av Sveriges mästerkock. Nu lagas det anka här. Eller här lagas det ju kyckling, men på tv:n lagas det anka...
 
Men det har varit dagar som har gått. Jag har varit i skolan för sista gången innan skrivperioden och vi pratade om böcker vi vill att de andra ska läsa. Ändå trevligt. Jag har också varit himma rätt mycket. Vi har lagat mat, tittat på mästerkocken som sagt, umgåtts och jag har till och med skrivit. Härlig tid. Igår träffade jag dessutom Christopher. Vi sov, mådde bra och pratade om bondfilmer, märklgia drömmar och en hel del annat. Nu har jag sagt allt som har hänt, så jag ska fokusera på ankan. Det är en annan anka nu for the record, och en gråtande deltagare...som vi inte gillar. Blä. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0