En torsdag har hänt

Hej hej jag är trött och kall och mitt ansikte har flippat ur så jag har finnar överallt teenager style. Blearg. Jag är himma och vi förbereder inför morgondagens fest. Eller ja just nu bloggar jag men ok.
 
Men ja idag har jag varit i skolan. Vi pratade om våra essayer och det blev väldigt känsligt eftersom min handlade om att skriva om blinda i litteraturen. Det var ganska intense och jobbigt men folk var bra. Sen pratade vi om drömtid och lite annat kul, jag vet inte. Jag och pappa åkte sen runt och handlade och köpte festdryck och höll på, och sen har jag chillat här himma. Tårta har pågått, bord har diskuterats, jag har varit jättejättejättekall. Jag behöver supersommar exakt exakt nu jag orkar inte meeer! :( men ja jag ska nog gå och lägga mig snart om någon undrar. Ville mest kika in och säga hej och hålla vanan uppe. Är fortfarande rädd för att bloggandet ska rinna ut i sanden. lite märkligt men det är jag. Men nu ska jag sovaaaa! Peppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0