I was so young you should have known better than to lean on me

Hej och god dag, nej vänta det är kväll. God kväll menar jag förstås. Men jaja, idag har terapi pågått. jag var fortfarande fruktansvärd mot min stackars psykolog och ifrågasätta hennes metod, som för närvarande ger mig ångest. Which kind of sucks. Men hon försöker verkligen, vilket gör henne bäst av alla.
 
På eftermiddagen träffade jag Filippa och skrivfikade på biblioteket. Jag åt det godaste vaniljhjärtat i hela världen (!) och sen skrev jag om en picknick och en våldtäckt. Härligt va? Lite därav valde jag rubrik, för vad nostalgiskt det är att skriva riktigt obehagliga grejer. Det är ju mer obehagligt nu, fast också mindre pga är inte längre tolv år gammal. Tur det. Sen åkte jag him, åt kött med äppelsallad (<3), tittade på tv och drack te. Nu måste jag sova för jag ska gå upp kräktidigt imorgon. Ooorkar ej. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0