Jag vet inte vad jag sa, men jag menar det

Hej ni!
Just nu bloggar jag och Linus ikapp. Men han är nog klar snart, nu när jag har börjat. Töntigt värre. Men jag ska blogga om igår (nähä) när Robert var här! Vi satt ute och betade av punkterna på vår dagordning, och de var inte få. Dock tog alla punkter jättekort tid var, så det gjorde inget. Det blev en del "nyheter" (skvaller), alkoholdiskussioner, upprörda rants från mig och till slut mat. Vi åt denna och sen rabarberpaj (i små skålar, drömmen ändå) och pratade mer om hur man bör/inte bör behandla sin familj, rimliga relationer till folk, hur man planerar saker på bästa sätt, hur man lär sig saker (svårt) och en massa annat. Jag sa rubriken och står fast vid det än (även om jag inte kommer ihåg varför jag sa det nu). När han åkt hem försökte jag sitta uppe ett tag, men föll ganska snart i dvala.
 
Idag vaknade jag sent (makes sense...not) och åkte nästan direkt ut i skogen med mina föräldrar. Vi gick, picknickade på en stock, blev varma, gick, blev lugna, nynnade på Enrique Iglesias (till och med pappa föll dit), hamnade i supervildmark, brändes av nässlor, fick lite panik (jag), badade i äckliga sjöar (Lukas), åt kakor och tog oss hem igen. Jag älskar skogen you guys. På vägen lyssnade vi glatt på allt från despasito till 500 miles och jag sjöng glatt med i allt som en äkta tönt. Men nu avslutar jag det här inlägget, duschar av mig skogssvetten och fortsätter umgås med Linus. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0