Men det blev keso

Hej bloggfolk!
Igår hade jag och Anna B bubbeldejt! Solen kom fram precis lagom för balkonghäng och vi drack jätteäckligt bubbel (mitt fel) och praaatade. Herregud vad vi passar ihop jag orkar inte! Vi pratade om ungdomsböcker och deras författare, tysta människor och väldigt mycket annat. Vi åt chips, vindruvor och choklad till middag och det var Lovely. Senare på kvällen bondade vi myyycket över referenser som livet enligt rosa (the dick magnet), glurr (<3!), Mimi-böckerna och uttrycket i rubriken, som basically betyder att man skulle göra något bra men det blev...keso. bästa uttrycket! Vi pratade också om hur lite vi gillar populära människor, tvilling-mytologi, magiska datum, att unna sig och en massa annat. Bästa samtalen, legit!
 
Idag vaknade jag med superångest, skrev ett kryptiskt mush (som kommer efter detta) och sen hände jag med mina föräldrar. Jag och pappa handlade och sen åt vi lunch i trädgården (sjukt random lunch eftersom det var olika rester). Sen satt jag i solen och skar rabarber i tusen år medan jag och mamma lyssnade på en massa latinpop för vi älskar det. Men nu har robert kommit, så nu får detta va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0