This is how we do it down in puerto rico

Hälsningsfras av något slag!
Hur står det till, bloggfolk? Just det, ni kan inte svara. Det var en imitation av Linus i våra helgvideos. Fast han sa det inte så formellt och emmigt, det var bara själva förvirringen som var lik. Men skit i er nu (det där var mer en imitation av mig från samma videor), nu ska vi prata om mig! Och att igår efter bloggningen var jag himma på mors dag-middag. Det grillades, Syster berättade allt om Berlin (fast mest om all öl de hade druckit på beer gardens), det var cray-varmt (det saknar jag idag) och livet var riktigt drömigt. Speciellt eftersom vi fick drömtårta! Det är ju det bästa i hela livet. ...Typ. Min familj är orimligt rolig och bra och jag är så peppad för picknicksommar och Montenegro och allt vi ska göra och inte göra i sommar! Rubriken är såklart från en av min och mammas latinolåtar. Ni kan den säkert för det är den största hiten ever just nu. Fast med Justin bieber, euw. Ingen gillar Justin, dö. Nä ok lev men håll käften.
 
Jag hade tänkt göra exakt inget idag, och det har jag nästan hållit. Men! Idag släpptes det sista Gilmore guys-avsnittet någonsin! Så jag var tvungen att köpa popcorn och sprite och lyssna på både det första och sista avsnittet. Det var enormt sorgligt och jag var tvungen att skriva till syster ibland för att få lite moral support. Men jag tog mig igenom det, grät mycket på insidan och alltså jag är så tacksam för att den podcasten finns. ni förstår inte. Nej alltså legit. Tänk alla timmar ni spenderar på typ tv-serier eller filmer eller sånt? De spenderar jag med Gilmore guys. De är min ångesthantering, mitt sov-soundtrack (ofta mitt på dagen tyvärr), mitt sällskap när det är ensamt i lägenheten och allt däremellan. om jag behöver nya saker att lyssna på? Eh, ja, helst. Ska leta. Men ja detta brydde ni er sannolikt om. Nu ska jag sova (nya lakan, drömmen i livet) och chilla med livet så mycket jag kan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0