big girls cry when their hearts are breaking

De här dagarna suger. På ett dåligt sätt, som Filippa hade sagt. jag har släpat mig genom tiden, zombiesovit, varit i skolan (det var ibland kul och ibland jättetråkigt) och överlevt. igår fick jag i alla fall titta på Nashville. det gjorde mig glad ändå. men annars har följande saker varit sämst:
-Jag har missat tre telefonmöten på lika många dagar. för jag är uppenbarligen värdelös.
-Josef har rivit bort en tangent på min dator. Tack kära katt. (men jag får en ny nästa vecka woho! bra sak!)
-Jag kommer inte få gå på konsert på söndag som jag trodde. är av många anledningar sjukt bitter över detta.
-jag har börjat försöka ta tag i min hälsa (och mitt utseende). det är miserabelt. självhatet är enormt.
-Det är vinter. fuck allt. mörkt och kallt och imorgon ska jag ta fram vinterjackan.
-jag ska på fest imorgon och det ska ju bli jättekul såklart men är så stressad pga vad äter man på fest ens? vad ska jag ta med mig?
-tror det var det. blääää livet. imorgon blir bättre hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0