everything but not enough

God afton, eller räknas detta som natt tro? Ingen vet.
Igår efter att jag bloggade åkte jag him för mammikyr, Nashville och lite för-vin innan jag åkte in till stan. Där träffade jag Anna H och vi åt middag på tugg. Vi satt typ halvute (i november!) och jag drack milkshake och vi pratade och mådde bra. Sen satte vi oss i baren på glorias och pratade om barnunderhållning (Disney, Astrid, prosten, grodan boll osv) och annat innan kvällens överraskning hände. Mitt i ett samtal kom Annas pojkvän in, i frack och allt, direkt från balen! Och han visste alltså inte att vi var där. lund är en liten stad. Så vi hängde med honom och hans mycket trevliga kompis och vi bondade över vad man behöver göra på olika poster och hur tråkigt det skulle vara med en nykter bal. Fasansfullt! Sen köpte vi choklad respektive chips på malmborgs och åkte hem.
 
Idag vaknade jag tidigt och jag och mamma åkte till ikea. Där köpte vi en byrå (som snart står i min lägenhet och är fin af) och åt korv och ikeade oss allmänt. Vi åkte him och mamma satte ihop byrån men jag och pappa lärde oss min nya telefon! Den är som min gamla, men...snabb! Så jag kan ha spotify på den! Sjukt va? orimligt sjukt. Nu är jag hemma, i min säng, och ska sova för jag ska tydligen till skolan imorgon. Hur detta ska gå till vet 0 människor. därför fick ni en jättesorglig rubrik från en jättesorglig låt. den heter flowers up så att ni (Paulina) vet. och nu blir det sovning av här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0