now you only bring me black roses

Hej fina bloggfolk!
Hur är läget? Känns som jag oftast bara hoppar in i att prata om mitt liv, ibland till och med utan hälsningsfras. men vi låtsas som att ni sa "läget är braaa!", för det är mitt med. I lördags var det ännu bättre, för då hängde jag med lilla (som alltså är Paulina, det har varit lite oklart)! Vi var trötta och bakis respektive förkyld, men vi tog ändå tag i livet liite. Vi åt sallad, drack gooott vin, spelade lite och sen lyssnade vi på musik och pratade hela kvällen. blogglistan gick och hon fick gissa artisten, vilket hon var bra på faktiskt. Vi sjöng (mest jag) och lilla uttryckte sig djupt: "så länge jag är full och du sjunger mår alla bra." så sant. Anastacia och james blunt fick uppmärksamhet, jag berättade olika konstiga saker från min barndom och vi blev väldigt känslosamma på ett bra sätt. tack bästa spirit-lillasyster för bästa kvällen!
 
Igår vaknade vi, släpade oss upp och åt såklart storfrukost. Vi hade till och med smör, så vi fick bre mackor! det var konststycken, kan jag lova. Vi pratade bl-språket heeela tiden (till allas iritation, till exempel vår) och jag bråkade med spisen och livet var morgonmysigt. Sen spelade vi lite mer och det gick, som vanligt dagen efter en vinkväll, jättebra! vi testade diverse covers och det var hur kul som helst! hon är så himla bra, så ni vet. "kasta saker i mitt ansikte, det är min grej!" sa hon och det är fan sant för jag behöver bara blinka så gör hon vad hon ska göra. drömmen! När hon åkt hem kom föräldrarna för att fixa mer i köket (kaos pågår) och jag bestämde mig för att åka med him och titta på Nashville. Vilket jag gjorde...hela dagen. det var dramatiskt som fan, jag grät lite och sjöng med i låten i rubriken (den är så bra!), omelett med grönkål och skinka åts (supergott faktiskt) och jag tror jag såg...7 avsnitt. lagom ändå. jag tänker göra ungefär samma sak idag, så snart åker jag him igen. men jag måste skriva också obs. det är prioriterat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0