I realiced I need you here as desperate as that sounds

Shass: Haha! Se galen ut du, det får man unna sig! speciellt på sjukhuset.
 
Igår åkte jag alltså tur och retur till Stockholm. Det ska man inte göra, inser jag, but I did. För att spela in podd, gjorde jag det. Sån glamorös lady jag är. Jag åkte ut till kansliet (tunnelbana själv woop woop) och jag, Onna och Christoffer spelade in podd om käppar. Jag blev offended när käpparna pratades om som "den" (de har namn!), Onna trodde att vi alla hade fällt ett barn (nej?), hastagen #AktaBåten lanserades och allt var rörigt som fan men ganska festligt. Och sen...åkte jag hem igen. Happ. Så efter lite tunnelbanekaos (förlåt christoffer, inte för att du läser men ändå) och bästa ledsagaren som hjälpte mig att köpa mat satt jag på tåget igen. Där pratade jag med lilla, skrev djurläten på Messenger (?) och chillade, basically.
 
Idag stapplade jag upp och åkte till stan (bara liite för sent) för att skriva med Greta-Stina. Jag skrev om biljard (fast jag hann aldrig till biljarden) och vi pratade mycket om matfobier. Detta fortsatte sen hos psykologen (sista gången med bara henne :() där vi pratade om att beställa mat och jag fick berätta hur jag skulle göra om jag inte mådde dåligt av det. shiiit vad svårt det var. Men nu sitter jag hemma, lyssnar på podd och äter holländsk choklad. Snart är den slut :( sorgen är stor! men snart ska jag iväg på grejer wo to the ho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0