And I just wanna scream: What now

Jag gjorde väl inte kulturnatten jätteosäker igår. men jag åkte in och såg mammas kör sjunga! de var...typ bra, eller nä, men det har de aldrig varit. Det är inte mammas fel. Jag, mamma och pappa försökte äta ute, men det var för crowded, så vi köpte med oss kebab him. Det fanns ju rödvin där med, tänkte vi. Där pratade vi om anekdoter från arbetslivet, psykopater, män som zara larsson hatar (alla, trodde jag, men det fanns tydligen mer hatade män än andra), mina gamla klasskompisar, folk som inte vet vad understämmor är och annat härligt. jag fick låna deras fancy massagekudde (det var en underbar upplevelse och jag saknar den) och sen trashtalkade jag sverigetaxi i färdtjänsten hem. hatar dem.
 
Idag...vilke njävla dag. Rubriken, säger jag bara. Jag har mått som en sopkvast, bollar har börjat rulla och jobbiga ord har skrivits från olika håll. woho kryptiskhet. Men jag röstade i det där töntiga kyrkovalet och köpte chips och pratade jättemycket med elin so mär tillbaka på facebook. Det var åtminstone bra. Imorgon lär bli bättre samt värre. uuuusch. Tur jag har Josef i alla fall. Älskar den jävla ungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0