don't let him in you'll have to kick him out again

Hej och hå, läsare små!
Nu ska jag berätta för er om mitt liv. Det är inte jättespännande. Men igår var en bra liten dag. Jag och mormor städade och umgicks och sen psykologade jag. Jag konstaterade att jag känner mig "kompetent på att leva liv", vilket svarades med ett "wow!". Bästa Miriam. På kvällen var jag himma. Vi handlade först till bloggfesten (massa bubbel och mat och kalas...vi köpte inga kalas) och sen gjorde vi lådmat. Vi tittade på hitlåtens historia, jag fick massage av pappa (min rygg är cray :() och livet var härligt och bra. eller något. när jag kom hem igen pratade jag med Lukas (blobbas även kallad) om empati, hans dramatiska tåg- och bussproblem med mera. Fem minuter efter att vi lagt på ringdes jag och Hannah och vi pratade om hur jag blir när jag är fyrtio (om jag blir sämre eller är lika bra, obs hennes ord), att vi vill testa att umgås bland folk och hur lite tid hon har. det är synd om henne faktiskt. Men nu måste jag gå hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0