från Emmas omtumlande huvud

Hej och hå jag vet jag bloggar inte. Men mitt liv har mest bestått av: prata i telefon, vara i business-mode, äta, prata mer, vara i vän-mode, flippa ur, lugna ner mig, sova. Det är mycket som händer nu men jag kan och vill inte gå in på det (ni hatar mig jag vet) och min tankeförmåga är något nedsatt. Men ok, lite saker kan jag nämna. Igår hade jag textsamtal och det var så himla kul. Min grupp i år är bäst, svintrevliga ettor och allt. jag var som vanligt märklig som fan och agerade lesbisk konspirationsteoretiker och tävlade med en etta om att prata mest engelska. Så kul! Som sagt har jag pratat med folk en massa, bland annat med Annoushka och Robert där annoushka sa att hon ville ha vav imorgon=vård av väninna. bästa hon. <3 vad kan jag mer säga? Min hjärna är helt hopknycklad så jag vet inte. Men nu vet ni att jag lever åtminstone. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0