Half of my heart is in havana o nah nah

Hej och hå här sitter jag med ångest delux, ska snart iväg till Malmö och nynnar på låten i rubriken som är gjord av en dålig artist men låten är bra så vem fan bryr sig? Usch min buss går om 22 minuter hur ska detta ens gå till? Ska jag unna mig en atarax kanske, nu när jag har hittat dem? Nej, fan, jag vill kunna dricka ett glas vin om jag vill ikväll. Så ni vet vad jag stoppar i käften. På tal om det, idag när jag skulle ta mina mediciner var fredagens p-piller redan taget. Har jag tagit ett i sömnen eller vad fan händer ens? Så idag tog jag inget. Om jag blir med barn så vet ni varför. Skojaaaa jag har 0 % sex så här blir inga barn jag lovar.
 
Efter detta nonsens kan jag berätta att igår hjälpte jag till med läxhjälp i Kävlinge. Det blev väldigt random att jag åkte dit, men det var kul! Jag, en lärare och en prest hjälpte några killar med sina läxor och jag hjälpte en kille med en text om källkritik. Han hade bott i Sverige i två år och texten var för svår för mig. Hur gör de? Jag fick ibland blanda in läraren och hon hade inte heller hört de konstiga orden. Höjdpunkten var annars "vad är skillnaden på ett mordsjälv och ett självmord?" han hade läst meningen "har den som bevittnat ett mord själv varit på brottsplatsen?" Så himla rimlig tanke. Alla var jättetrevliga och jag hoppas verkligen att jag inte tappar den här bollen och åker dit nästa torsdag igen. Peppen är stor känner jag. Idag har jag sovit jättelänge (<3), myst med Josef, nästan stängt in honom i en byrålåda (han gillar små utrymmen...hade väl jag också gjort om jag var så liten iofs) och livet har varit chill. Men nuuuuu blir det party! eller nåt, fan vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0