tanter är inte riktiga människor

Jag är sjuk och trött och hängig och det är synd om mig men blogga bör man tydligen så here we go. Vad har hänt? Jag har caféskrivit med Anna H och därmed äntligen träffat henne igen efter sommaren! Hon är drottning som vanligt och vi bytte sommarbokserfarenheter, jag shamade henne för sin tvåsamhet och sen lyckades jag skriva en dejtscen. Fint och ovant eftersom jag mest skriver deppigt skit annars. Vad har jag med gjort? Fikat med Filippa, gjorde jag igår. Vi skulle ha simmat, men jag ville inte marathonnysa ner en pool, så vi fikade istället. Jag köpte varm choklad (med sugrör) och cola på glasflaska. Det var svindyrt, men så fakking värt. Jag höll rants, hon berättade vad som hände sen sist och livet var bra. Det är nog typ det som har hänt. Paulina och jag ringdes och pratade om viktiga saker, höstkänslor och att hon är känslo-prostituerad. Och idag ska jag till skolan, hur det nu ska gå till...men jag ska! Rubriken sa jag till Filippa. Just det, förresten, Annoushka kommenterade förra veckan och jag glömde svara på det. Hata folk, säger jag till henne, och slakta vinglas! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0