Baby as soon as you meet me, you'll wish that you never did

Hej samt hå från Emmas tisdagsliv. Som om man har olika liv olika dagar? Nä. Men igår, i mitt måndagsliv I guess, försökte jag ta mig till skolan. Ljusen vid skol-hållplatsen har stängts av, så jag frågade Anna N om hon kunde möta mig. Men när jag väntade på bussen ringde hon och sa att min buss inte ens går dit och kommer stanna vid vattentornet istället. Wtf är ens vattentornet? Jag vet inte, och chauffören visste inte heller. Och plötsligt stod bussen bara stilla på Botulfsplatsen i hundra år och det visar sig att chauffören som skulle byta av inte hade dykt upp, så de fick ringa in en ny. Inte heller han visste vad vattentornet var, men han stannade där ändå. Så typ 20 minuter sen dök jag upp i skolan och var helt ångest- och stressbollig. Men vi pratade om bokmarknadsaktörer och sånt, vilket väl var intressant I suppose.
 
Jag gick sen till valvet, eller försökte, för att hitta min färdis och åka till malmö. Fast färdisen fick hitta mig, för jag gick såklart vilse. Men väl i malmö var det dags för konstituerande möte med min nya styrelseeee! Och alltså, det här kommer bli så jävla kul. Hoppas jag. Jag blev vald till allehanda grejer, mest för att jag bor så nära malmö samt är ung, och saker som "jag har redan bokat in mig och Emma på ett möte, men hon vet inte om det än" sades. Vi skrattade mycket, jag och Annoushka fick veta alla deras festliga planer och när mötet var slut gick vi och åt middag. Jag åt Amazing vitlöksbröd och sen märklig fläskfilé som dock var god, och vi presenterade oss länge och väl. Jag, Annoushka och Maria bondade i största allmänhet, servitrisen var en jävla drottning och alla färtjänstar kom i tid. Sikken dröm. Och nu ska jag snart till skolan igen, sjukt liv! Just det, rubriken syftar på vilken stress jag har inför nya sammanhang eftersom jag känner mig "för konstig". Men de här ledamöterna kan nog hantera mig, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0