Girls like girls like boys do, nothing new

Hej det är fredag! Ville bara börja med nåt glatt. Jag sitter och äter belgisk choklad i en snygg blus-thingy och lyssnar igenom min nästa podd. Den spelade jag in igår, med Ellinor! Det var ungefär det bästa jag gjort på länge. (Säger jag ofta så? Vad är "länge" i så fall?) Vi pratade om riktigt jobbiga och skamiga saker, men hatade också män extremt mycket. Efter poddandet låg vi på hennes golv och lyssnade på Annika Norlin (<3 <3), åt linschips, drack låtsas-sangria och pratade om a l l t. Så jävla mysigt! Vi tindrade åt mig (yaaaay) och gick igenom en massa ladies, för ladies är livet. Ellinor obsessade över sin nya förälskelse (så fint), vi skrattade mycket och sen följde hon mig hem vilket var jättesnällt. Vi myntade ordet "backer" (som vacker fast mer) och pratade nästan bara om backra tjejer. Kan killar vara backra? Ja, kanske, men vi pratade inte om några såna. Hursomhelst en jättebra kväll med en jättebra ny vän!
 
Hmm, just det, jag var ju i skolan igår också. Hela dagen! Det hade jag glömt. Vi pratade om följebrev (!), försökte äta lunch i solen (men det började regna) och fick besök av författarförbundet som berättade om vad vi ska tänka på när vi skriver på förlagskontrakt. Så peppande! Fast jag hade massa ångest. Det var mindre bra. Skulle ha åkt till skolan idag också, men jag orkade inte, så jag sov till tolv istället. I unned myself. Och nu ska jag snart på partytimes, eller okej om någon timme. Först ska jag lyssna klart på den här suuuperlånga podden. Woops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0