Hejdå, kom och hjälp mig, god jul

Shass: Förlåt, jag glömde prata om appgasms!
 
Hej och hå, jag är i Sverige igen men det vet ni nog. I onsdags flög jag hem, vilket var ganska läskigt såklart, men det gick bra. Först satt vi på burger king en stund och pratade om gamla blindtidningar, och sen åkte jag iväg i en liten assistans-bil. De där bilarna är så söta! På flyget fick jag en punktskriftsbroskyr (!) och satt på fel plats, det var nog det som var spännande där. Nej just det, en amerikan trodde att jag också var från usa. Jag blev glaaad! Och när jag kom fram väntade mamma och pappa. Älskar dem för att de körde över bron och hämtade mig. De hade med sig resemacka och vatten och hade handlat frysmat till mig, så de är ju uppenbarligen bäst.
 
Igår kom Josse hem! Hon är fortfarande inte riktigt okej med mig, men det är som det ska. Jag har bara chillat hemma och karpat balkongsol och stört folk på Messenger. Jag var väldigt iriterande igårkväll ja. Och innan jag går ska jag prata om två saker till. Rubriken, till exempel, som Shass uttalade i djup frustration och den ska nu användas hela tiden. Det andra jag skulle säga är att jag fick mer presanger! När jag packade ner mina saker sa Shass "du har glömt en sak!" och gav mig...okej jag vet inte hur det stavas men det är goda holländska kakor. Sen sa hon att jag hade glömt en sak till, och det var hagelslag! Bästa hon! Och det var allt, hejdå nu ska jag solaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0