I still like hotels but I think that'll change

Hej och sånt, jag är i Bryssel. Ett nytt land, jäää! Jag ligger i en utdragssäng och min syster rör sig dramatiskt bredvid mig. Suckar, gör hon också, och fejk-snarkar. Så jag drog henne i håret. Vi är väldigt kärleksfulla, om man säger så.
 
Vi åkte hit idag, men det var fan knappt, för min biljett var på standby. Det är tydligen...en grej man gör på såna här olag? Men flygplatspersonalen var bäst av alla och fixade så att jag fick komma med! Så vi tog oss hit och efter väldigt mycket trams med kollektivtrafik var vi i centrum. Vi hittade vårt märkliga hotell där vi fick fel lägenhet och sånt mush, och sen satte vi oss på ett öl-place. Vi köpte en planka med 6 små öl att prova och jag köpte dessutom en egen hallon-öl. Den var god och sur och de andra var öliga men ibland helt ok. + en av dem hette kwack. Och när vi satt där kom slarla! Vi chillade på baren ett tag till och sen tog vi en tour i stan. Det gick fort. Vi såg en staty av en bebis som eventuellt hette Gottfrid, provsmakade choklad och var allmänt flamsiga och oj nu tutade en bil. Det var högt. Vi åt middag på ett brasseri, som det tydligen heter, och där åt jag kyckling. Spännande osv. Jag har för övrigt världens konstigaste smärta i min arm. Det är jätteläskigt. Men, ja, vi är här nu. På rummet hade vi ordspråkstävling och skrattade mycket och nu klagar syster på ljuset så vet du vad kära blogg nu ska den här bettskenan in i käften för första gången och så ska vi sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0