I'll never know if I go to sleep

Min katt tycker att 04:00 är morgon. Det är det inte. Jag fick sova lite till, men vid 06 vägrade hon låta mig sova längre. Nu sover hon. En sån jävel. Men detta har hänt sen sist:
-Jag har äntligen varit hos psykologen igen.
-Hon frågade om jag ville utredas för adhd. eh...ok...kanske det?
-Jag har hängt himma och tittat på en massa tror du jag ljuger. Alla ljög, typ, så svaret är ja. Vi skrattade mycket åt "salladen är tom i mitten", Fredrik Lindströms sammanbrått, "Tommys och Josefins musikaffär" och ungefär allt annat.
-Jag var hos tandis för sista gången. någonsin! Nä, bara i år. Hoppas jag. Jag fick min bettskena så nu kan jag gnissla loss heeela tiden!
-Jag har fått ett mycket märkligt mail. Det är allt jag har att säga om det just nu. Sån störig bloggare jag är...
-Lol jag är ingen bloggare jag är bara en Emma.
-Som nu ska skriva reflektionstext i malmö-landet! Så ni vet var jag är och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0