Som om tio kampsportshundar tuggat taktfast på min halspulsåder

Så känner jag mig inte, för jag mår alldeles prima. Lite trött bara, för jag kom hem vid 02 inatt va. Men jag har den här muntra rubriken för att jag och Ellinor pratade en massa om den och lyssnade på Annika i torsdags (som jag sa innan). Men då vare ju engelsk rubrik! Alltså, ni vet väl att jag kör varannan rubrik va? Vissa läsare vet inte det, har jag förstått. De förstår inte att exakt allt i mitt liv drivs av tvångstankar. Jossebosse hälsar hej från mitt knä samt river mig på rböstet btw. Det gjorde ont :(((
 
Men varför kom jag hem 02, tro? Jo, jag var på partytimes hos Ewa (en klassis). Jag och mina annor åkte dit och när vi kom fram hände mat, skratt och ångest för min del vilket ju var lite onödigt. Men sen fick vi äntligen, äntligen se Ewas kortfilm! Hon har sagt sen vi började att vi ska få se den, men det har inte hänt förrän nu. men nu har det hänt! Jag fick en fin syntolkning och filmen var tung och fin och jobbig och så himla välgjord. Vi skulle ha gått till sky bar, men vi stannade kvar hos henne och pratade om missbruksföräldrar och annat djupt och jobbigt samt gymnastik, skolidrott och adhd. Till sist var bara ungdomarna kvar, som vanligt, och precis när Ewas kille kom hem gick vi till tåget. Vi fick vänta läääänge på våra bussar (vi= jag och annorna) och då spottade vi fram vårt hat över människor som gillar avslagen cola. Förlåt, lilla. <3 Till slut kom jag hem och landade i sängen som en liden klump av mush. Det var en härlig tid. Idag vaknade jag och stapplade upp för att åka in till stan med mina föräldrar. Där köpte jag presang till Lilla och sen åt vi på surf schack. Vilket var goooottt och soligt och jag och mamma delade en milkshake och livet rulade. Och nu ska jag gå iväg igen hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0