Don't wanna talk anymore, I'm obsessed with silence

Haj haj nu ligger jag här i onnas soffa. Det är så varmt att jag vill ta liv av! Det var jag igår också under all jävla trassel med ledsagning och sånt. Vi fick inte dit vi ville, men det fattade inte vi, så vi gick omkring och letade. Vi fick hjälp av män med håriga armar (det var gross men de var snälla) och tilljävlaslut kom vi till Hökarängen. Då fick vi isglass av Onna! Och vatten! Det var Amazing! Sen har vi chillat och lyssnat på musik och pratat och haft det bra. Vi åt misslyckad äggröra (det gick ändå) och sen började vi spåna kring idén "dricka först, diska sen". Det var...en grej. Hannah kom förbi på kvällen och vi sjöng fult och skrattade och åt nutellamackor och hade ett bra litet Life. Så, livet är bra. Fast varmt. Och idag är stora flatdagen! Skål för flatighet! Nu måste jag duscha...så eh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0