Hon är lite...betångvägg

Oj jävlar, nu kom en glassbil förbi. That never happens. Hej glassbilen. och det är varmt idag igen, vilket ju är Amazing, fuck you hösten du är inte välkommen. Ingen älskar dig höst.
 
Men vi älskar Cia, bestämde jag nu, och hon fyllde år igår! och vi firade på Italia. Där åt vi pasta (som var godare än jag trodde) och kusin-catchade up. Amanda sa rubriken om Johanna (that's her sister) när vi pratade om gulliga jobb-utbildningar och sånt, hetska diskussioner om bilteknik och vad som händer i världen utbröt (jag brydde mig inte och det var tydligen hemskt) och allt var ganska trevligt. Vi gick till cia (flera meter, långt) och åt tårta och umgicks lite till. Life was good osv förutom då att alla i kusinskaran (på mammas sida) har pojkvänner igen och jag är forever alone. Embla svarade på detta på twitter med "bättre än att ha en pojkvän tbh", vilket ju är sant, men...jag vill inte vara ensam! Jag vill faktiskt inte det! Det kan också bero på att mina hormoner går bananas just nu. Jag vill ha barn och gifta mig och hela baletten exakt just nu. Eller kanske inte. Men ni förstår nog vad jag menar. Saknar mina gudbebbar mer än något annat for the record. bebbbar. Eh, det var nog allt för idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0