Jag vet inte hur man sjunger hurra i moll

Haaaajjjj snart åker jag till Madrid! Om en halvtimme går taxin. Jag borde...inte blogga, men, yolo. Jag måste ju prata om överraskningsfesten för Cia i lördags! Hon trodde att hon skulle på en enkel kräftskiva, men egentligen var typ 35 personer bjudna och det fanns tält och allt. Hon blev...en aning chockad, ja. Men hon hämtade sig och vi åt knytis-mat och jag hände mest med Benjamin, Johanna och hennes Patrik. Vi pratade om prinsesstårta, att "inte ha plats för alkohol i sitt liv" (och vad man då fyller ut platsen med istället) och en massa annat. tårta åts (efter att typ sex personer frågat om någon tog tårta till mig men ingen faktiskt tog tårta...det var högst förvirrande) och jag fick berätta om min bok för många människor och peppa inför den nya boken med några andra. Jag höll ångesten borta åtminstone ett tag och vi hade ett bra liv över lag I suppose.
 
Igår var en väldigt lugn dag, jag packade och sånt mest. Idag har jag pratat med Hannah (mest om hur söta hennes barn är och när de är tillräckligt gamla för harry Potter) och ätit lunch på stan med mamma. btw, emma, köp bacon king nästa gång du äter på burger king. Det är gott. Vi fixade nya mediciner och allt sånt, och nu måste jag diska woohooo. Sen åker jag till Madrid! Jävlar i gatan! Ses när jag bloggar på Paulinas dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0