Och till och med på svenska kan jag ta er dit

Men herregud, Emma, vilken bloggtorka. Men nu drar vi igång igen for real, det lovar jag, för nu ska det hända mer grajor i mitt Life. Det gör det inte nu, till exempel. Jag har haft en extreeemt lugn helg. Tror den gör sig bäst i listform, faktiskt:
-I fredags hängde jag med mina föräldrar och vi tittade på stjärnornas stjärna. jag blev väldigt engagerad...lite märkligt.
-Jag ropade att "om det hade gått hade jag röstat på henne två gånger! Ja jävlar vad jag hade röstat på henne!" vilket pappa tyckte var väldigt roligt.
-Igår städade jag och mamma här hemma och sen fikade vi himma med hele familjen.
"Köpte du fika för 134 kronor?"
"Nä, jag köpte choklad också."
Riiimligt. Men det var ett gott fika.
-På kvällen pratade jag med Hannah och blev så arg att jag knappt kunde formulera mig. Inte på henne, obs. kan typ inte minnas när jag tappade fattningen på det sättet?
-Idag har jag bara drellt runt hemma och haft det chill. ätit chips och sovit och sånt.
-Det är kallt och jag försökte ta på mig jeans men det...gick inte. Fick fööör mycket ångest. Så jag vet inte riktigt hur den här hösten ska gå till?
-Jag sa ju att inget hade hänt. Inget har hänt! Vi ses när något har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0