För jag vill inte må sådär

Hej hej, här är en lägesrapport från min töntiga lilla ångestvärld där jag bor. Kan även kallas: Min lägenhet. Här ligger jag i sängen och stirrar upp i taket och gör ingenting. Typ så är det. Kul va? Jag kan inte gå i skolan och är helt slut. Idag var jag uppe i två-timmarsintervaller för att sen behöva lägga mig igen. Stabilt va. Mitt enda produktiva idag är twitter. Där är jag on fire nu för tiden, det ska ni veta. Men in real life är jag...inte det. Men jag har bra folk i alla fall. Mina föräldrar har verkligen stepped up och är så jävla bra. "Säg till om du behöver något. En kram, städning, mat eller vad som helst." Bästa de. Lilla var också jättebäst och pratade med mig när hon packade upp sin mat hon hade köpt. Det var mysigt <3 jag älskar henne så ni vet.
 
Jag skulle ha pratat med min läkare idag om meds och sånt, men på något jävla helvetes sätt missade jag samtalet. Jag orkar inte. Men hon ringer på torsdag i alla fall. Då jävlar. Annars...har inte mycket hänt. Var himma igår och åt mat och såg så mycket bättre, och det var nog det. Nu lyssnar jag på crazy town och ska sova. Visst är det konstigt hur jag inte får ro att sova men inte heller kan gå upp? Det är ett jävligt liv jag lever, det ska ni veta. Men jag försöker ta mig fram, så det är egentligen ingen fara. Allt bara suger helt oändligt mycket. nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0