good journey, love, time to go, I checked your teeth and warmed your toes

Hej hej jag är jättttestressad men mår också typ bra för första gången på hundra år känns det som. Igår mådde jag ej bra, för då skulle jag åka på genrep inför konserten. "vi ska inte repa så länge", sa jag till mamma, "så du kan stanna." då var klockan halv nio. Det...tog inte kort tid. De var långt efter i schemat och plötsligt skulle de äta mat och jag bara eh vad gör jag här. Men jag fick pannkakor så det var nice, för jag var ju hungrig af. Vi skulle sen spela, men...ljudet dog? Så vi fick vänta i 45 minuter tills de kopplade in någon annan skit, och då fick vi äntligen spela igenom skiten. Mennn det lät faktiskt...bra? Kanske? Det var kul faktiskt. Men när jag kom hem var klockan...kvart i tolv. Död åt långa rep hejdå :(
 
Men idag, idag gjorde jag en cool grej hörrni. Jag spelade in en podd...med en främling! Vi hade bara pratat på twitter innan, men nu var hen i malmö, så hen kom hit och poddade med mig. Och det var så bra! Sam, heter hen och det första hen sa var "jag har en snigel". Okej inte det första but still. Jag älskar sniiiglaaaar! Vi gjorde en sprakande podd om norra latin, harry potter, skryt och annat, och den blev så bra och kul! Mådde: Prima jävla bra. Men nu ska jag tydligen panikshoppa, men jag måste köpa klänning till imorgon för de jag har beställt kommer jävla inte. Död åt dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0