Hon är inte den skarpaste lådan i kniven

Hej från klemmentinvärlden jag bor i! Nu skällde grannens hund. En av dem, alltså. Det finns tre i den lägenheten. Ni är off brand, lesbiska par, ni ska ju ha katter förstår ni väl!
 
Men ja jag ska blogga om igår, och igår var jag på styrelsemöte. Det började väldigt dåligt, för Bo (en vuxen pensionär) drack ett glas mjölk. Jag var rädd för att bli styckmördad :((( men sen mötade vi loss och kom fram till mycket, som att vi ska göra regelverk och annat kul. Mennn sen hade vi julavslutning! Vi satte oss i sofforna, drack glögg och mobbade varandra i största allmänhet. Och fick julklappar! Det var fina mjuka handdukar <3 i jätte-otympliga påsar, men ändå. Bo sa rubriken, Annoushka och jag försökte lära honom feminism och sen åkte vi till restaurangen där vi skulle äta. Alla var supertaggade på en svamptoast (inte jag ofc), men vi åt goda förrätter och sen goda huvudrätter japp jag är väldigt intressant just nu. Alla skrattade och pratade och vi pratade mycket om spa-helgen, smidde planer för föreningsframtiden, drack varma drinkar (jag fick varm choklad och xante iiii), umgicks med servitrisen (jag ropade henne till mig med att kalla henne sweetie, valid ändå) (jag älskar servitriser) och allt var bra men jag hade ångest. Nu ringde postkodlotteriet och pratade jätttelänge med mig. Så fort han var klar sa jag "sjukt att du kan prata så länge! Men nej tack" jag är inte en snäll person. Aaanyway, efter en minor ångestflipp åkte vi åt våra håll (jag tänkte skriva "åkte jag hem" men det lät som om jag åkte tidigare) och hade massa ångest helt enkelt. Kul life.
 
Idag har jag klippt mig! Det syns inte, men wow vad det känns. Jag kan liksom...komma igenom mitt hår? Sjukt. Annars har jag sovit, ätit, lyssnat på punch up the jam och haft ett okej liv. Men nu ska det jävlaridet bli nightwish! I'm scared :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0